lørdag 26. juli 2008

Varmt i dag!!

I dag var jeg hjemme ca. 7.00 fra jobb, og ble møtt av den BLIDESTE doberman gutten man kan forestille seg da jeg gikk bort til buret for å ta han med ut for å bli kvitt nattens oppsamlinger :) Grenseløs kjærlighet, tror jeg man kan kalle det :)

Hanne og Sebastian dro til Fastland på formiddagen for å bade og sole seg. Jeg måtte sove en liten stund for å bli nogen lunde oppegående utpå dagen. Sovnet med Teal'C i fanget (på sofaen..........) og våknet av at tlf. ringte.

Etter at vi hadde våknet dro vi en tur til Gjøvik. Det ble en KORT tur, for varmen gjorde det uutholdelig for oss begge. Vi dro en tur på Fastland for å "hilse på" Hanne og Sebastian, men der var det altfor varmt for oss, og lite (ingen) skyggeplass - så vi satte kursen ut mot Kapp igjen. Var en liten tur innom butikken for å handle, og så var det hjem for å få lille-nurket i skyggen og sprette en ISKALD ringnes :)

Har tatt etpar bilder i dag som sier hva man bør bruke en slik sommerdag til, men de blir ikke lagt ut før i morgen.

Nå skal jeg ut igjen og sette meg ved siden av "bålet" vårt og nyte en Gin & Tonic i det HERLIGE været! Bildene fra dagen i dag kommer imorgen ;)

So long!

Ingen kommentarer: