lørdag 19. juli 2008

Lukkeren på kameraet går varm!!!











Nå er vi godt uti vår første hele dag sammen.
Det har vært en begivenhetsrik dag for Teal'C. Det har skjedd mye!
Ute begynner han allerede å bli VELDIG varm i trøya! Suser avgårde alene, men ikke lenger unna enn at han kan ha øyekontakt. Har lekt litt gjemsel bak noen tuja-busker i dag, og det var veeeldig gøy!

Jeg klipte plenen på Hermanrud i dag, og det var nok litt skummelt i begynnelsen. Men etterhvert fikk jeg ordentlig fotfølge. Også med klipperen på full prupp!! Apropos fotfølge... Teal'C viser utrolig Doberman tendenser med tanke på fotfølging. Han følger oss hakk i hel, ofte en kroppslengde foran. Uansett hvor vi går og hva vi gjør! Kjempegøy!! Noen skrev en gang på hjemmesiden sin at man måtte være forberedt på å ha en hund som var nede i skuffen nesten før du rakk å åpne den selv. Det forstår jeg mye mer av allerede nå - etter bare EN dag!

Det ble også en tur på Dyrego' på CC i dag. Innkjøp av littegran leker. Teal'C lå i setet ved siden av meg - og sov. Han var igjen i bilen alene de 10 minuttene jeg var inne i dyrebutikken. Han sov da jeg gikk inn, og sov da jeg kom ut :-)Forøvrig ser det ut til at det meste kan lekes med. I hvertfall det han får lov til å drive med ;-)
Han gjorde etpar forsøk på å gnage på kameraet mitt, men gav seg med en gang etter et litt bestemt NEI. Flink gutt ;-)

William (sønnen min) var også innom for å hilse på Teal'C'ern i dag, og det var kjempekoselig :-D

Jeg har knipset bilder som en gal i dag, så det følges nesten som lukkeren gikk varm! Jeg legger ut endel bilder, men mesteparten blir nok bare arkivert ;-) Ble vel ca. 150 bilder i dag....

Etter at nurket hadde sovet en times tid i ettermiddag, tok vi en tur nedi skogen. Oioioi - der var det mye spennende, og småskummelt! Nesa i bakken, og halen til himmels - nonstop! :-D Gikk som en engel i bånd gjorde han også. Tenk om det kunne bli en slik dans på roser alltid ;-)

So long!

Ingen kommentarer: