tirsdag 22. juli 2008

Første gang alene i bil, og en blodig kveld!!






I dag var første gang Teal'C skulle være alene i bil - mens vi var i begravelse. Jeg var veeeeeldig spent på hvordan det skulle gå! Å være alene i bil, og å møte masse ukjente mennesker før/etter begravelsen osv...

Snakk om unødvendige bekymringer!!

Det ene bildet er fra bagasjerommet i bilen vi brukte. Sitt eget bur, litt pågnagd griseøre, litt mat og vann. Ingen lyder da vi gikk eller etter at vi hadde "gått"! Etter begravelsen var jeg også spent på om han hadde gjort fra seg noe - men neida! Han lå så bedagelig og sov, og brukte gooooood tid på å våkne og reise seg for å komme ut. Ingen bekymringer der, nei!! Ut på parkeringsplassen, og tisset etter litt snusing på nye lukter. Masse folk som var borte og snakket til oss, og han tok imot alle akkurat som han har gjort fram til nå. Logrende, og søkende - mot de som virket interesserte. Fikk mange kommentarer på at "makan til rolig bikkje!" :D

På "etterpålaget" lå han i buret sitt med stengt dør. Og bakluka åpen. Jeg var mye ute og så etter. Like rolig! På tross av mange som stod rundt bilen (som var parkert i den eneste skyggeplassen - helt inntil inngangsdøren). Han sov...!

Han har vært veldig mye våken sammen med oss i dag. Gikk tur bort til svigers 3-400 meter borti gata her, og da begynte han nok å bli sliten. Var ikke veeeeeeldig ivrig etter å gå med bånd på, men "fri" gikk han ved siden av meg - eller en halvmeter bak.

Var en tur oppe hos foreldrene mine i kveldingen, og - vel - de bildene sier vel egentlig ALT...!!

Nede igjen måtte vi jo leke litt ute på den nyklipte plenen, og ivrige som vi var fikk de forbanna skarpe tennene litt for godt tak hehehe - og bildene av resultatet sier vel alt der også :) Hendige uhell skjer når man leker og har det morro ;) Sånn er det bare... Merket ikke noe av det før jeg tok meg på kinnet og så masse blod på hånda mi... Tror kanskje jeg har for store ører ;)

Nå har han "besvimt" på fanget til Hanne ( sofaen........), og siden sist natt gikk helt uten bekymringer (jeg lå på stua i natt også for sikkerhets skyld, og han våknet ca. halv åtte) kommer jeg til å la han sove alene på plassen sin i natt.