mandag 21. juli 2008



Ny dag, nye muligheter :)
Alt jeg har skrevet tidligere om Teal'C blir bare mer og mer forsterket jo bedre jeg blir kjent med han. Og han med oss ;)

I natt lå han i buret sitt i stua, på plassen sin. Ikke våken en eneste gang. Jeg tilbrakte natten på sofaen, for jeg tror det kan være litt vanskelig å høre han opp i 2. etasje - og jeg vil ikke at han skal  stå og ule for at han ikke får kontakt dersom han må ut.

Men han virker nå så trygg på buret sitt, og plassen sin, at i natt har jeg tenkt å tilbringe tiden i vår egen seng hehehe. Lar dørene stå åpne, så bør jeg  høre han ;)

Apropos saueskinnet og buret! Han har en "rar" vane med saueskinnet... Han biter STORT over hele skinnet, og har kjeften full av sau - så ligger han nesten og "smatter" på det! Pussig greie. Skjønner ikke at han får pustet engang! Men koser seg med det - det gjør han i hvertfall :)

I dag har han faktisk vært hos "barnepike" 4-5 timer. Dog sammen med Sebatian. Tillitsfull som han er gikk det HELT uten problemer!

Sebastian og jeg var på en tur i skogen i dag også. Litt mer spennende i dag :) Vi drev også litt innkalling i skogen, og det er UTROLIG hvor kjapt han tar ting! Noen ganger med godbit, andre ganger "bare" ros. Han hoppet som en vårkåt kalv til både Seb og meg da vi kalte han inn. Kjempemorsomt! Vi prøvde også litt forsiktig med å "gå pent" i bånd på turen tilbake - da han var litt sliten. Var ikke mange rettelser som skulle til før han trippet med slakt bånd ved siden av meg, med halen rett til værs :D Snakk om godgutt! :DDD

De fleste av dem han møter nå er folk han har møtt tidligere, og det er utrolig morsomt å se på han når han kjenner igjen folk. Det lyser lang veg :D "Her er det noen som vil kose med meg, jah!!" hehehe

Det tok skikkelig av under litt lek i dag, hvor nålene i munnen ble litt for voldsomme. Da avsluttet vi, og det var som å skru av en bryter - rett ned i bakken i sovestilling, og ned med rullgardinene hehehe. Snorking og godlyder som resultat :D

Senere på kvelden, før "kveldsmaten" ble servert, drev vi litt mer med SITT og KOM utenfor inngangsdøra her. Jeg blir fortsatt like imponert over hvor fort han tar ting. Jøsses så morsomt det er :D
Det er dette videosnutten er av. Beklager kvaliteten, men det er fra mobil. Har fått sporet opp igjen kabelen til videokameraet, så det kommer flere ORDENTLIGE videoer senere :D

I morgen skal vi i begravelse etter mormoren min, og uten nubbesjangs for "barnepike" blir Teal'C med. Blir morsomt å se han sammen med flere mennesker, men er litt spent på hvordan det blir i bilen når han må være igjen der. Skal ta med teppet, og la buret stå med åpen dør. Og masse godbiter og div. annet snacks - så håper jeg det skal gå bra. Kommer til å se til han hele tiden.

Det var vel det viktigste for i dag, så

So long :)


Hmm! Ser ikke ut til at det funker med video'en? Får forsøke igjen i morgen...

Ingen kommentarer: