torsdag 6. november 2008

Videosnutt av litt av det vi driver med nå om dagen

Laget en bitteliten videosnutt for å vise litt av det vi driver med nå om dagen. Denne videoen var faktisk veldig nyttig for MEG også - for jeg ser med en gang at jeg er for "masete" med kommandoer - lar han vente for kort tid før jeg gjentar! Nyttig, nyttig :)
I hvertfall - videoen er tatt hos "barnepiken" hans - moren min :)
Skrik og skrål i bakgrunnen er papegøyen Emma ;) Hun vil OGSÅ ha masse oppmerksomhet når det skjer noe hehehe

Bildekvaliteten er så som så, men det er litt begrenset hvor bra man får det når det skal lastes ned fra nettet ;)
Er også litt feil proporsjoner, siden det er filmet i Widwscreen - noe blogger.com tydeligvis ikke fikser :)
"Halsingen" vi driver med er fordi jeg ønsker at han skal halse som markering til seinere øvelser. Ikke rare greiene akkurat det man ser her, men det skal sies at vi hadde en lengre seanse ikke lenge før ;)

Ingen kommentarer: