tirsdag 26. august 2008

Nytt sted for bilder!

Bare et lite kort innlegg i dag - vedr. bilder relatert til Teal'C (og sikkert flere ting etterhvert...)

Det er forferdelig tungvint å laste opp bilder sammen med blogginnleggene (bildene fra kameraet vårt blir så store, så de må krympes før de lastes opp) - så derfor har jeg laget et bildegalleri hvor jeg kommer til å laste opp bilder. Der kan jeg nemlig laste opp en haug med bilder på en gang, og dere kan (hvis dere vil) evt. laste ned fullstørrelse versjoner om dere skulle trenge det.

Adressen til det nye bildegalleriet er:

http://kapp.mine.nu/gallery

Følg med, følg med! Popper nok opp en HAUG der etterhvert ;)

So long!

Ahh - et lite PS... Jeg har en tendens til å ta MAAAANGE bilder, men jeg skal FORSØKE å sortere ut litt... Ellers er det galleriet utrolig enkelt å bruke, så det er enkelt å flytte seg relativt fort videre til neste bilde ;)

Og bittelitt til slutt: Si fra hvis noen av dere ønsker noe tilsvarende, så lager jeg en bruker til den som er interessert. Så får dere eget online webalbum. Jeg har en egen webserver jeg bruker, så det er en gratistjeneste :)
Send meg en liten mail til jan@kapp.mine.nu dersom det er aktuelt for noen av dere.

Ingen kommentarer: