onsdag 3. september 2008

Vil dere ha oppdatering pr. mail når jeg skriver her?

Bare en bitteliten info-blogg i dag...

Tenkte bare jeg skulle høre med dere, om dere vil han en mail når jeg skriver et blogginnlegg her. Det er en mulighet på blogger.com til å sende ut en mail til "interesserte" når det er nye innlegg, så om dere vil ha en liten notis når heggetrollet har satt potene på tastaturet igjen er det fint om dere legger igjen en liten kommentar på det (med mail adressen deres - om jeg ikke har den fra før), eller sender meg en mail på jan @ kapp.mine.nu - så legger jeg dere inn :)

Hilsen en Jan som er utrolig varm på ryggen av å ha hatt en Teal'C sovende inntil ryggen en laaaaang stund nå ;)

PS: Bare minner om adressen til der jeg legger ut alle bilder (i stedet for her på bloggen) nå:

http://kapp.mine.nu/gallery 

So long!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei på dere
Så glad jeg er for at noen i "flokken" er flinke med kamera!!! Jeg hadde mitt i lomma, fikk kun tatt et par, så ble jeg så opptatt med bare å se på de flotte gutta våre. Jeg storkoste meg virkelig og synes dere alle var kjempeflinke med trollungene. Håper alt går greit med "tante grusom" metode - husk bare på at rosen må komme med en gang han stopper opp og at den må "stå i stil" med korrigeringen. Trenger du bare si "NEI" kan det være nok med med et "BRA", må du gå inn med mer er det fint å putte på en godbit....Neste gang vi ses har du vel silkehender hahahaha. Husk bare på at denne metode gjelder når han gjør ting du absolutt ikke vil ha noe av, slik at det er lett å være konsekvent - bruk den aldri i innlæring av øvelser....Det kommer snart 2-3 datorer (søndager) hvor de som vil kan komme og trene - tenker vi går igjennom et "vanlig" valpekurs - bare litt mer komprimert. Stå på - dere er flinke som bare det og jeg er skikkelig stolt av valpekjøperne mine. Mange hilsner fra mrs Jekyll&Hyde
ps Takk for mange flott bilder!!